Digitální marketing 

Máme zkušenosti s hledáním quickwin řešení, která vedou k okamžitému růstu prodejů, či zvýšení efektivity procesů. Naše praxe ukazuje, že problémem ve firmách je především vytěžování dostupných dat, případně jejich sběru a zpracování. Pomůžeme vám zaměřit se na data vašich klientů a ukázat, že zvýšení tržeb lze dosáhnout okamžitě.

Příklady úspěšných projektů

Digitální marketing pro Komerční banku

V dlouhodobém horizontu pomůžeme využívat synergií naplno  

  • Víme, že není třeba ihned měnit celý on-line marketing, i jednotlivé aktivity mohou přinést okamžité výsledky.  
  • Jednorázové nastavení PPC kampaní přinese výsledky, ale pouze dlouhodobá práce se všemi kanály a cílovými skupinami povede k efektivnímu růstu. Marketingový on-line mix je dobré obohatit i o emailové kampaně s cílenou nabídkou.
  • Dle navrhovaného schématu pracuje společnost se všemi smysluplnými obchodními kanály s cílem maximalizovat prodeje v on-line prostředí.  
  • Responsivně reaguje na dostupné informace o klientovi, využívá na maximum možnosti internetového marketingu a zároveň přesně měří jeho dopady.  
  • Efektivně míří i na klienty, jenž byli aktivní v minulosti, a to formou retargetingu a dynamického direct mailu. 

Další úspěšné projekty

  • SEVT, a.s. – Zvýšení výkonnosti prodeje produktů 
  • Československá obchodní banka a.s. – eBI boost – implementace eBankingInsurance 
  • Komerční banka, a.s. – Out-of-Branch Sales Boost

Expert

Jakub Šebek

Manažer v Grant Thornton 

Jakub se zaměřuje na projekty v oblasti ICT poradenských služeb v rámci České a Slovenské republiky. Jakub má převážně zkušenosti v auditu stavu ICT ve veřejné správě a vodohospodářských společnostech a v oblasti procesu vývoje SW. 

Má certifikaci dle ISO/IEC 27000 ISMS, ITIL, TOGAF a ArchiMate. Dále může nabídnout znalosti související s IT v oblastech softwaru i hardwaru, procesním modelováním a Enterprise architekturou. 

Více o expertovi