EFEKTIVITA v oblasti rozvoje obchodu
Pomocí targetingu maximalizujeme efektivitu prodejních kampaní, která vede ke zvýšení zisku a snížení nákladů.
Dobře nastavené přímé kampaně mohou být efektivním prodejním nástrojem, který dokáže zvýšit dosah kampaní a snížit celkové náklady.
V rámci on-line aktivit dokážeme prostřednictvím akvizicí, retence a cross-sellu zvýšit efektivitu vašeho prodeje.
Targeting
Vždy musíte vědět, komu prodáváte.
- analýza stávajících klientů a doporučení nových
- doporučení perspektivních cílových skupin
- efektivní cílení na zákazníky
Přímý prodej
Různí lidé, různé prostředky. Cíl je stejný: prodat
- analýza jednotlivých kroků prodeje
- výběr vhodných kanálů a způsobů komunikace
- měření dat a jejich vyhodnocování
On-line prodej
Bez dobře zvládnutého on-linu se dnes neobejdete.
- zvýšení výkonu kampaní při nejnižších nákladech
- segmentace zákazníků a analýza jejich online chování
- GAP analýza online kanálů (PPC, SEO, sociální sítě, web)
Příklady úspěšných projektů
S čím jsme pomáhali
Společnost se rozhodla transformovat svůj online akviziční kanál na moderní platformu kombinující technologická řešení s kvalitně nastavenou zákaznickou zkušeností a odpovídajícím akvizičním procesem.
Jak jsme k tomu přistoupili
- Pomocí datové analýzy jsme vytvořili představitele cílových segmentů klienta
- Zmapovali jsme současný stav zákaznické zkušenosti v online prostředí
- Navrhli jsme nové schéma digitálních kampaní, architektury webu a jejich propojení s lead managementem call centra
- Řešení kombinuje moderních technologické nástroje a očekávání od zákaznické zkušenosti z pohledu cílových segmentů
A výsledky?
Zavedení nových procesů práce se zákaznickými daty, spojení jednotlivých kanálů (kampaně, web, call centru) v jeden funkční celek, který generuje násobně více klientů a zvyšuje úroveň celé online zákaznické zkušenosti.
S čím jsme pomáhali
Převzali jsme špatně zacílené kampaně s nízkým výkonem. Naším úkolem bylo upravit je a vytěžit z nich maximum.
Jak jsme k tomu přistoupili
- Upravili jsme parametry kampaní – oslovili jsme méně lidí, zato jsme přesněji zacílili.
- Navrhli jsme nové zdroje pro pravidelný sběr potenciálních klientů.
- Nastavili jsme procesy k okamžitému oslovení lidí.
A výsledky?
Desetitisíce prodaných produktů za rok 2018
Zvýšení konverze o 50 %
Zvýšení marže z úvěrových kampaní o 20 %.
Expert
Jakub Stuchlík
Manažer v Grant Thornton
- Přímý prodej
- Vytěžení zákazníků
Jakub se zaměřuje především na projekty týkající se rozvoje prodeje a strategické segmentace. Specializuje se na bankovní sektor, protože během své předchozí praxe načerpal zkušenosti zejména v bankovnictví.
Šest let působil v ČSOB v útvarech strategie, interní komunikace a v přímých kampaních, kde odpovídal za úvěrové kampaně.
V CPE se specializuje na rozvoj obchodu a nastavení správné marketingové a obchodní strategie u SME firem.