OPTIMALIZACE v oblasti rozvoje obchodu
Zákazníci dnes vyžadují maximálně pohodlný nákupní proces. Je proto důležité optimalizovat zákaznické cesty tak, aby jim nic nepřekáželo v plynulém využívání služeb. To následně povede i k růstu akvizic a lepší retenci.
V rámci cenotvorby dokážeme najít optimální cenovou hladinu pro vaše produkty.
Vaši Omni-channel strategii upravíme tak, aby se jednotlivé kanály navzájem podporovaly a doplňovaly.
Nákupní proces
Zákaznická cesta by měla být co nejhladší.
- určení překážek v nákupním procesu
- odstranění všech nežádoucích kroků
- získávání zákazníků od konkurence
Cenotvorba
Správně nastavené ceny jsou základ úspěchu.
- přesný výpočet vstupních nákladů
- individuální nastavení cen a slevové politiky
- konec ztrátovým obchodům
Omni-channel
Maximální využití všech prodejních kanálů.
- analýza stávajících způsobů prodeje
- nastavení a automatizace nových kanálů
- zavedení vnitřních a vnějších procesů
Příklady úspěšných projektů
S čím jsme pomáhali
Klient nebyl schopný určit přesné náklady na prodaný obchodní případ, což mělo negativní vliv na slevovou i obchodní politiku. Spousta obchodů vedla ke ztrátám. My jsme zavedli systém, který tomu předchází.
Jak jsme k tomu přistoupili
- Zpracovali jsme podrobnou nákladovou analýzu.
- Navrhli jsme schémata pro efektivní řízení cenové, slevové a obchodní politiky.
- Zprovoznili jsme IT systém s automatickým a přesným výpočtem vstupních nákladů.
A výsledky?
Podnik má dokonalý přehled o svých nákladech a nedělá ztrátové obchody.
S čím jsme pomáhali
Dostali jsme za úkol celkově zvýšit obrat 14 prodejen a zachránit dvě pobočky s velmi podprůměrným obratem.
Jak jsme k tomu přistoupili
- Porovnali jsme jednotlivé pobočky mezi sebou i s konkurencí.
- Zanalyzovali jsme zákazníky a vytypovali nejprofitabilnější skupiny.
- Sestavili jsme seznam potenciálních lokálních klientů z B2B.
A výsledky?
Zvýšení obratu i zisku. Každé pobočce jsme dodali seznam klientů s celkovým potenciálem v desítkách milionů.
Expert
David Seibert
Managing partner v Expandist
- E-commerce
- Marketingové kampaně
David pracoval přes 20 let na komerčních pozicích v managementu firem v ICT, FMCG, retailu či ve výrobě a soustředil se především na jejich nastartování k většímu růstu.
Dnes funguje jako managing partner společnosti Expandist, která se zaměřuje především na nastartování on-line prodeje firem, nastavení omnichannel komunikace a na ziskový marketing.
S CPE spolupracuje na projektech jako expert na rozvoj digitálních prodejních možností.