PRODUKTIVITA v oblasti rozvoje obchodu

Motivovat zaměstnance k lepším výkonům není vůbec jednoduché. Pokud jim však budete mít, co nabídnout, výsledky se jistě zlepší. V první řadě je potřeba si uvědomit, že pokud se dobře vede firmě, daří se i zaměstnancům. A naopak. 

Pomůžeme vám nastavit přehledný systém odměňování, který bude zaměstnance motivovat a zvýší jejich produktivitu na maximum. 

Systém odměňování postavený KPI’s je srozumitelný a férový, nastavení fixních mezd a bonusů automatizaci výplatních procesů.

Targeting

Vždy musíte vědět, komu prodáváte. 

  • analýza stávajících klientů a doporučení nových 
  • doporučení perspektivních cílových skupin 
  • efektivní cílení na zákazníky 

Přímý prodej

Různí lidé, různé prostředky. Cíl je stejný: prodat 

  • analýza jednotlivých kroků prodeje 
  • výběr vhodných kanálů a způsobů komunikace 
  • měření dat a jejich vyhodnocování 

On-line prodej

Bez dobře zvládnutého on-linu se dnes neobejdete. 

  • zvýšení výkonu kampaní při nejnižších nákladech 
  • segmentace zákazníků a analýza jejich online chování 
  • GAP analýza online kanálů (PPC, SEO, sociální sítě, web) 

Příklady úspěšných projektů

S čím jsme pomáhali

Systém odměňování obchodníků byl nesrozumitelný a neprůkazný. Ve vyhodnocování vládl chaos. My jsme měli najít způsob, jak obchodníky lépe motivovat a zavést v systému pořádek. 

Jak jsme k tomu přistoupili

 

  • Zjednodušili jsme KPI’s napříč segmenty, pozicemi i jednotlivci. 
  • Zabudovali jsme on-line dohledatelné aktuální statistiky plnění plánů. 
  • Nastavili jsme dosažitelné motivační cíle pro každého ve firmě. 

 

A výsledky?

Srozumitelné KPI’s a ambiciózní, ale reálné cíle. Obchodníci dokonale rozumí vyplácení svých bonusů a dostávají je pouze tehdy, když splní, co mají.

Expert

David Sedlář

Manažer v Grant Thornton 

David působil 10 let v manažerských rolích telekomunikačních společností (pro B2B i B2C zákazníky), kromě toho má více než desetiletou praxi jako strategický konzultant. V roli strategického konzultanta pracoval v nejrůznějších oborech (utility, FMCG, retail, výrobní podniky, farmacie, doprava). 

Společně s klienty se zaměřuje na témata týkající se produktových inovací, hledání a realizování nových příležitostí k růstu či segmentace zákaznických skupin. 

Více o expertovi